29 Şubat 2012 Çarşamba

Süslü Broşlar ve Yaka İğneleri

Elbise ve ceketlerimi süslemek için genellikle kumaş ve dantelden hazırladığım broşları kullanıyorum. Süsleme de broş kullanmamın nedeni renk ve modellerinin kolayca değiştirilmesi. Kıyafetlerimin yada ceketlerimin üzerine direk diktiğimde sabit olarak hep onu kullanmak zorunda kalıyorum. Bir zaman sonra da ister istemez sıkılıyorum. Broş yada yaka iğnesi olarak ister kıyafette, ister çanta da ister ayakkabıda (tabi kumaş olanlarda) rahatlıkla kullanabiliyorum. Dün akşam iş çıkışı eve gittiğimde kafamda olan üç modeli hazırladım.


İlkinde dantel, keçe  ve altın rengi zincir kullandım. Balığın gözünde altın renkli taşlı düşme kullandım. Kot ceketlerimin üzerinde çok güzel duracağından eminim. Bunu kendim kullanacağım. Ama farklı renklerini hazırlamayı düşünüyorum.




İkincisi biraz daha klasik bir broş çizgili kumaş, yapma çiçek ve siyah tüylü. Pasaj'daki sayfama eklenecek.




Sonuncusu ise yaka iğnesi ister çantaya ister kıyafete takılabilir. Bunu da pasaj'daki sayfamda görebilirsiniz. Cam boncuklar, kelebek ve top şeklinde metal aksesuarlar, metal zincirler kullandım.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder