2 Şubat 2012 Perşembe

Pilates Zamanı:)

Yaptığım iş dolayısıyla sporla iç içe bir hayat yaşıyorum. Bu benim gibi spor yapmaya üşenen yürüyüş yapmaktan nefret eden biri için süper bir şey. Yaklaşık 4 aydır düzenli olarak haftada 2 gün pilates yapıyorum. Ve neden pilatesle daha önce tanışmamışım diye hayıflanıyorum. Senelerce bir çok spor merkezine kayıt oldum belli sürelerle devam ettim ama nedense her defasında aynı kaçınılmaz sonla bitirdim. Çünkü yazılan programları uygulamak bana çok sıkıcı geliyordu. Ama pilatesi şimdiye kadar düzenli yaptığım ve yapmaya devam edeceğim tek egzersiz olarak görüyorum. Spor yapmak benim için ilk defa keyifli bir hal aldı. Bunu bir de diyet konusunda uygulayabilsem süper olacak. Her pazar karar verip Pazartesi oldu mu uygulamadığım bir yığın diyet programım var. Neyseki pilates var en azından düzenli bir şekilde spor yapabildiğim için çok mutluyummmm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder