15 Şubat 2012 Çarşamba

Sosyal Sorumluluk Projeleri

Elimden geldiği kadar sosyal sorumluluk projelerine (meme kanseri ile mücadele, engellilere destek, unicef gibi) yardım da bulunmaya çalışıyorum. Yardımın küçüğü büyüğü olmaz diye düşünüyorum. Az olacağını düşünseniz bile mutlaka bu tarz projelere ufak da olsa katkı da bulunulması gerektiğini düşünüyorum.

Bu konuya nerden geldin derseniz Avon katalogunu incelerken Meme Kanseri ile Mücadele konusuyla ilgili olarak hazırladıkları ürünleri gördüm. En sevdiğim renklerden olan pembe, ürünlerde ana renk olarak kullanılmıştı. Bu kampanyadan bir ajanda satın aldım. Küçükte olsa benim de bir katkım olsun istedim. Ama aldığım ajanda benim gibi süslü biri için oldukça sadeydi. Bu yüzden ajandamın kapağında küçük bir çalışma yaptım. Yeni halini çok sevdim. Yeni tasarımda tabi kampanyanın rengi olan pembeyi kullandım.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder