22 Şubat 2012 Çarşamba

Rengarenk Ojeler

Bugün oje kutumu düzenliyim dedim ve bir baktım ki küçük bir pastel dükkanı açabilirim. Eskiden sadece beyaz ve kırmızı oje sürerken şimdi farklı tonlarda bir çok renk kullanıyorum. Anneme ve bazı arkadaşlarıma göre oje dediğin beyaz yada kırmızı olurmuş onlar öyle diyorlar:)  Ben aynı fikirde değilim her kıyafetime uygun renk bulabildiğim içinde ayrıca memnunum. Ama French oje ve kırmızı oje hala favorilerim arasında. Haftada bir gün mutlaka sürüyorum. Bazen oje renklerini karıştırarak kendim renkler elde etmeye çalışıyordum ama çoğu zaman istediğim gibi birşey ortaya çıkmıyordu. Artık buna gerek kalmadı. Favori mekanım Gratis'e her uğradığımda farklı bir ton gözüme çarpıyordu. Tabi almadan çıkmıyordum. Bu alışverişlerin sonucu rengarenk ojelerim....






Renkleri beğenip almak isteyenleri de unutmadım, numaralarını da ekledim.
Fotoğrafta soldan sağa numaralar 123, 69, 18, 74, 68, 16, 72 ve 90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder