3 Mart 2012 Cumartesi

Kolye Yapmayı da Takmayı da Seviyorum

Kolye takmak kadar yapmayı da seviyorum. Çok sade olan bir kıyafeti anında değiştirip hareket kazandırabiliyor. O yüzden çok kurtarıcı bir aksesuar olduğunu düşünüyorum. Bu görüşümden hareketle kolye tasarımlarıma yeni iki tane daha ekledim.

İlkini siyah ve füme zincirler kullanarak yaptım. Boncuklarım kendinde orjinal bir desene sahipti. Metal rengi zincirle kullansam renkler ortaya çıkmayacağı için özellikle koyu renk zincir seçtim. Bunu kendim kullanmayı düşünüyorum.




İkincisi ise kadınların vazgeçilmezi inci. İncileri uçuk renklerle birlikte kullanma taraftarıyım. Uçuk pembeler, maviler, lilalar vs ile kombinlendiğinde çok daha elegant göründüğünü düşünüyorum. Bu ürünü pasajdaki dükkanımdan satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder