6 Mart 2012 Salı

Shoe Tek Fiyat'taki Favorilerim:)

Herkesin bildiği ama benim geçen sene bir tesadüf sonucu öğrendiğim Shoe Tek Fiyat mağazasının müdavimi oldum diyebilirim. Facebook ve bülten gönderimleri sayesinde tüm modellerini oturduğum yerden görebiliyorum. Fakat internet üzerinden birçok alışverişimi gerçekleştirmeme rağmen ayakkabı ve kıyafet konusunda her zaman tereddüt ediyorum. Bu yüzden her ne kadar internetten takip etsem de yine de mağazalarından alışveriş yapmayı tercih ediyorum. Aynı durum Shoe Tek fiyat içinde geçerli bu yüzden yeni sezon ayakkabılarından kendi favorilerimi ayırdım ve en kısa zamanda gidip deneyeceğim.
Favori modellerimi sizlerle de paylaşmak istedim. Bunlar favorilerim ama tabiki hepsini almayacağım. Hangisi ile en rahat edersem ve renklerini kolay kombinleyebilirsem onu alıcam. Ayakkabı konusunda ne yazık ki biraz sorunluyum. Herkesin rahat edebileceği modellerle rahat edemeyebiliyorum. Tabii topuk boyu da çok önemli bazen yüksek topuklu ayakkabıları beğensem de ne yazık ki giyemiyorum. Kışın babetler ve binici çizmelerini çok sık giyiyorum. Yazın ise dolgu tabanlar, babetler ve sandaletler kurtarıcı oluyor benim için.









 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder