20 Mart 2012 Salı

Bunlarda Yeni Hazırladığım Kolyeler

Geçen haftaki yazımda kolye yapımına ağırlık verdiğimden bahsetmiştim. Hafta sonunda da kolye yapmaya devam ettim. Bu aralar kolye tasarımıyla ilgili ilham perileri etrafımda dolaşıyor sanırım:)
İşte yeni tasarımlarım. Gümüş ve altın rengi zincirlerle farklı tarzda malzemeleri birarada kullanarak değişik tasarımlar yaptım. Tasarımlarımı http://www.pasaj.com/dukkan/aychamania adresinde de fiyatlamarı ve özellikleriyle inceleyebilirsiniz.

Üzeri çiçek işlemeli metal aksesuarlarla tek sıra altın rengi zincir kolye çok şirin oldu.


Çiçek işlemeli metal aksesuarlar ve yeşil renkteki nazar boncuğunu altın rengi zincirle birlikte kullandım.




Mavi boncuklardan hazırladığım kolyeyi metal baykuş figürüyle tamamladım. Baykuşun gözlerinde de boncuklarla uyumlu aynı tondaki parlak taşları kullandım.




Kırmızı ve mavi parlak boncuklarla iki sıra halinde hazırladığım zincir kolyeyi kırmızı püskülle tamamladım.

 


Lacivert dantelden hazırladığım fiyonk ve metal zincirleri birlikte kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder