28 Mayıs 2013 Salı

Spor Disiplini Şart!!!

Şimdiye kadar hiç düzenli spor yapan biri olamadım ne yazık ki. Ama hayatında bir yaşam biçimi olarak spora yer veren yani spor disiplini olan insanlara da her zaman saygı duyarım. Bunu yapmak bana göre gerçekten maharet. Geçen haftadan itibaren bende bu disiplini edinmek için çalışmalara başladım. Geçen hafta 3 gün sahilde sabah yürüyüşü 2 günde pilates yapmaya başladım. Şubat ve MArt ayında haftanın 2 günü düzenli pilates yapıp sonra herzamanki maymun iştahlılığımla Nisan ayını tembellikle geçirdim. Ve sonuç tabiki tam bir kabus. Vücudum kendini 2 ayda süper toparlayıp 1 ayda da felaket bir şekilde bıraktı. Bir de düzensiz ve dikkatsiz bir beslenmeyle de sonuç tam bir kabus oldu.Cümle alem yaza fit girer, benim başıma gelene bak.  Spor yapmaya başladım ama beslenme düzeni konusunda daha tam bir başarıya ulaşmış sayılmam. Bende herşeyi yiyip kilo problemi yaşamayan insanlardan olmayı inanın çok isterdim ama ben o şanslılardan değilim. Ve hiçbir zamanda olamayacağım. Spor konusunun üstesinden geleceğime inanıyorum da bu diyet ne olacak bilemedim. Ama azimliyim. Diyet konusunda her kafadan bir ses çıkıyor. Dukancılar, Karataycılar, İsveç Diyetçileri daha neler var neler. Ben bu gelişmiş damak tadımla zaten zar zor diyet yapıyorum. Her yediğimde bir lezzet arıyorum. İşim zor çok zor. Şimdiye kadar yaptığım en uzun süreli diyet karbonhidrat diyeti oldu. Kimseye şunu yap bunu yap diye öneri de bulunmam. Bana iyi gelen başkasına iyi gelmeyebilir sonuçta. Karbonhidrat diyetinin listeleri internette hemen bulunabilir. Bu diyette ünite hesabı yaparak herşeyden az da olsa yiyebilmek mümkün. Buna da bir an önce başlasam iyi olacak. Sporda ikinci haftama başladım. Yürüyüşü sevmeyen biri olarak sahil yürüyüşlerinden yavaş yavaş keyif almaya başladım.Pilatesi zaten çok severek yapıyorum. Onda da sorun yok geriye kaldı beslenme.Onu da hallettim mi süper olacak. Bakalım önümüzdeki günlerde neler yapacağım. Sayfamda gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.
 
 
Bunlar sahil yürüyüşlerimden bir kaç kare:)
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder