26 Mayıs 2013 Pazar

H&M Brandium'da

H&M'in müdavimlerindenim hem uygun fiyat hem de güzel parçalar bulabildiğim için bu mağazadan alışveriş yapmayı seviyorum. Türkiye'de mağazası yokken yurtdışına gittiğimde denk geldikçe alışveriş yapıyordum. İstinye Park ve İstanbul Forum'da açıldığında çok sevindim. Ama ne zaman İstinye Park'a gitsem çok fazla istediğim gibi parçalar bulamıyordum. İstanbul Forum'a da yolu çok uzak geldiği için hiç gitmedim.
 
En son Atina'daki H&M'den alışveriş yapmıştım. Geçenlerde Brandium'da H&M açıldığını duyunca gitmeden edemedim. Cumartesi günü Brandiumdaydım. H&M'in mağazasını baya büyük yapmışlar. Çok fazla çeşit var. Ben de istediğim tarzda parçalar bulduğum için sevdim burayı. Yeni favorim Brandium.


Bu elbiseyi gece giyerim diye düşünerek aldım. Elbisenin eteğinin iki yanında yırtmaç var. Önünde va arkasında minik dekolteleri de var.

 
Bu siyah tuniği taytlarımla kombinleyeceğim.


Bu elbise hem gece hem gündüz kullanılabilir diye düşünüyorum.


Mavi gömlekler her zaman klasiklerim arasında olmuştur.

 
Plaja gitme zamanı yaklaşıyor, terliklerim şimdiden hazır. 

 
 
 
Bunlarda yüzük koleksiyonumun yeni parçaları.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder