19 Mayıs 2013 Pazar

Mama Shelter İstanbul'da

Bu hafta biraz tembelliğim üstümdeydi sanırım bu tuhaf hava değişimleri çarptı beni ne tasarım yapmak içimden geldi  ne de yazı yazdım. Bugün tembelliği bırakıp pc başına geçtim. Ama gezmeye fırsat buldum:) Cuma akşamı kızlarla Mama Shelter'a yemeğe gittik. Bu mekanı arkadaşlarımdan duymuştum. Gidelim bakalım dedim bu hafta sonu. Mama Shelter Lyon, Paris, Marsilya ve İstanbul da şubeleri olan bir otel. En üst katında özel dizayn edilmiş bir restaurantı var. Hem otel misafirlerine hem de dışardan gelen müşterilere hizmet veriyor. Mekan büyük ve çok ferah. Farklı bir tasarıma sahip. Yemeklerle ilgili olarak şunu söyleyebilirim. Ben menüdeki yemek alternatiflerini biraz kısıtlı buldum. Biz Mama'nın Yoğurtlu Kebabı'ndan yedik. Lezzeti ve sunumu güzeldi. Bildiğiniz domates soslu köfte ve zerdeçallı yoğurtla servis ediliyor. Serviste de sorun yok. Garsonlar güleryüzlü ve ilgililer. Tatlı yemedik ama güzel tatlılar vardı menüde. Mekan da hem müzik dinleyip hem de rahatça sohbet edebiliyorsunuz. Bangır bangır bir durum yok yani. Yalnız gitmeden önce mutlaka rezervasyon yaptırmalısınız. Muhabbet etmekten mekanın fotolarını çekemedim ama sitesinden birkaç foto ekleyip mekanla ilgili gitmeden fikriniz olsun istedim.
 









Bar kısmının üstündeki renkli şeyler deniz simitleri... Farklı bir tasarım anlayışı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder