10 Mayıs 2013 Cuma

Gratis Anneler Günü İndirimini Kaçırmayın

Anne olmadan yararlandığım kaçıncı indirim bilemedim.:) Ama bu durumdan şikayetçi olduğum söylenemez. Bu anneler gününde de Gratis indiriminden fazlasıyla yararlandığımı söylemeliyim.
Bu indirimin ayrıca fondöten ve concealerımın bittiği döneme denk gelmesi de ayrı bir şans diye düşünüyorum.

 

 
 
 
Ürünlerin isimleri fotoğraflarda çok net çıkmadığı için ayrıca isimlerini ve kod numaralarını yazayım dedim.
 
Loreal Concealer-5 Sable Sand hafif bir aydınlatma vermesi benim için yeterli oldu.
Loreal Lumi Magique Likit Fondöten- D/W6 Gold Sand  (ben en koyusunu almaya çalıştım ama yine de tam istediğim bronzluğu vermiyor ama yumuşak ve ince bir yapısı var, kolay sürülüyor. Pürüzsüz bir görüntü sağladığını söyleyebilirim.) Terracota pudra ve allıkla istenilen bronzluğu verir diye düşünüyorum.
 
Maybeline Rujlarım (715, 04/140, 08/133, 420,06/230) Maybeline rujların ışıltısını ve kalıcılığını beğeniyorum. Diğer likit rujlar gibi yapışkan bir his bırakmaması da cabası.
 
The Balm Betty- Lou Manizer- Terracota (bronzluğu sevdiğim ürün tercihlerimden belli oluyordur.) Bu terracotada iki ton var. Ben tabiki koyu olanı tercih ettim.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder