10 Mart 2013 Pazar

Madame Margot ile Bir Gece

 
Dün akşam arkadaşımın doğum günü kutlaması için Madame Margot'a gittik. Açıldığından beri çevremden duyuyordum. Şovları ve eğlencesi çok güzel diye. Dün akşam bizzat kendim de görmüş oldum. Anadolu yakası için süper bir mekan olduğunu düşünüyorum. Kostümler, dansçılar ve tabiiki şovlar çok güzeldi. Bunun yanı sıra servis ve yemeklerde gayet iyiydi. Benim favorim Madame Coco oldu bakalım sizinki kim olacak:)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ne giyeceğim konusunda baya kararsız kaldım. Giden arkadaşlarım mekanın çok sıcak olduğunu söylemişti. O yüzden ince şifon bir gömlek ve ceket giymeyi tercih ettim. Takılarımı rose rengi seçtim. Melekli şahmeranımı taktım. Mavi ayakkabılarımı geçen sezon H&M'den almıştım. Dore rengi simli ceketi alalı 3 sene falan olmuştur. Çok beğenerek almıştım fakat 1 yada 2 kez giymişimdir herhalde. Dün akşma hazırlanırken dolapta gözüme çarptı. Gece için uygun bir seçim olacağını düşündüm. Kürklü portföyü Gusto mağazasının  bu sezonki indiriminden aldım.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder