31 Mart 2013 Pazar

Haftasonu Dolap Detoxu

Bu hafta sonunu baharın gelmesiyle gardrop düzenlemesine ayırdım. Kışlıklarımı kaldırıp yazlıklarımı dolabıma yerleştirdim. Odam çok büyük olmadığı için ne yazık ki istediğim büyüklükte bir dolaba sahip değilim. Bu yüzden de mevsim geçişlerinde dolabımda yeni düzenlemeler yapmak durumunda kalıyorum. Bana kalsa tüm odayı boydan boya dolap yapıp sere serpe eşyalarımı yayarım. Ama ne yazık ki bu istediğime uyacak bir m2 ye sahip değilim şimdilik:)
Bu düzenlemeleri yapmak çoğu zaman çok işime yarıyor. Çünkü bu sayede uzun süredir giymediğim parçaları ayırabiliyorum. Ayırdıklarımdan bazıları ihtiyaç sahiplerine giderken bazılarını da alıp terziye götürüp modellerini değiştirtiyorum. Sade gördüğüm bazı kıyafetlerime de ben bişeyler yapıyorum. Hatta bu değişimde üç parçayı gözüme kestirdim, bakalım son halleri nasıl olacak. Terziye gideceklerde çoktan arabamın bagajında yerini aldı. Fotoğraftaki kazak, bluz ve tunik için bu hafta bişeyler yaparım havalar daha ısınmadan giymek lazım:)




 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder