23 Mart 2013 Cumartesi

Baby Shower Kutlamaları ve Ben


Bir kutlama ve organizasyon insanı olan ben düğün, dernek, doğum günü gibi kutlamalarda mutlak yerimi alırım. Son favorim baby shower kutlamaları. Her ne kadar kültürümüzde yerinin olmadığını savunanlar olsa da ben yapılmasını destekleyenlerdenim. Anne adayının yakın kız arkadaşlarıyla biraraya geldiği bol hediyeli, bebişin teyzelerine yani misafirlere hazırladığı minik hediyelerden oluşan güzel bir organizasyon. Bu tarz bir iki tane evde hazırlanmış bir baby showera gitmiştim. Genellikle konsept aynı. Sadece renkler bebeğin kız yada erkek olmasına göre değişiklik gösteriyor. Bugünde üniversiteden sınıf arkadaşım canım Tubişimin minik Batusu için düzenlediğine katıldım. Diğerlerinden farklı olarak annenin hazırladığı oyunları oynadık. İlk oyun bebeklerle ilgili kelimelerin bulunacağı harflerin karıştırıldığı bir bulmacaydı. İkinci oyun bebeğin baş harflerinden oluşan bir şiir yazımıydı. Sonuncusu ise annenin karın ölçüsünü tahmin etmeydi. Hatta annenin karın ölçüsünü bilme yarışmasında yaptığım yakın tahminle hediye bile kazandım:) Baby shower yapmak isteyen annelere fikir verebilir. Ayrıca fotoğraf çektirmek için hazırlanan fotoblok çerçeve de çok güzeldi. 




 
 
 
 

Bugün ayrıca canım arkadaşımın doğum günü olduğu için ona tasarımlarımdan birini de hediye ettim.Kaftanlı bileklik tasarımım bu güzel anneye çok yakıştı.

 
 
Bebek kurabiyeleri tat bir kere tarafından hazırlanmış.

Baby shower için kurabiye arayan anne adayları www.tatbikere.com adresinden ulaşılabilir.


 
 
 
Bu güzel organizasyon için Tubişime ve arkadaşlarına çok teşekkür ederim. (Derya, Özgenur ve Zeynep)
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder