8 Mart 2013 Cuma

Dünya Kadınlar Günü ve Alışveriş

Özel günler kullanılarak yapılan mağaza indirimleri her zaman işime yaramıştır. Bugün telefonuma ve mailime bir sürü indirim mesajı geldi. Bende aralarından en işime yarayan ikisini kaçırmadım tabi:) Body Shop ve Bath&Body Works
 
Body Shop'ta 8-10 Mart tarihlerinde kozmetik ürünlerde %25 indirim var. Bende indirimden hem ıslak hem kuru kullanılabilecek far ve göz kalemleri aldım. Ürünlerin renkleri fotoğraflarda çok iyi gözükmediğinden kodlarını yazıyorum.
 
Shimmer Cubes Palette 21 ve 20
Göz Kalemi: Brillant Blue, Carbon Blue Eye Definer
 
 
 
Bath&Body Works'te de 8-10 Mart tarihleri arasında True Blue Spa serisinde %50 indirim vardı. Bu serinin el peelingini ve kremini kullanıyorum. Çok da memnunum bu seferde vücut ve ayak peelingi aldım. Mağaza standının da fotosunu çektim.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Son olarak bu Dünya Kadınlar Gününün en güzel süprizi canım annemin hediyesi oldu. Çok güzel bir hatıra olacak bana.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder