10 Temmuz 2012 Salı

Tatil Güzel Şey...

Tatil güzel şey hele de kafa dengi arkadaşlarla gidilmişse tadına doyulmaz... Benim için yaz demek güneşlenmek, denize girmek demek... Bu sene yaz tatilimi iznimi ayarlayıp Temmuzun ilk haftası tamamladım. Tatil öncesi alınacaklar, yapılacaklar, programlar falan derken hem tasarımlara hem de yazılarıma 2 hafta kadar ara vermiş oldum. Tatilin 3 günü Çeşme'de 2 günü Bodrum'daki yazlık olmak üzere 5-6 günlük ufak bir tatil yaptım. Kısa ama çok keyifliydi. Zaten uzun uzun yapılan tatiller çocuklukta güzelmiş diye düşünüyorum. Şimdi kısa kısa yaptıgım tatiller bana daha çok keyif veriyor. 1 haftalık tatil programı bile gün olarak çok uzun olmamasına rağmen gözümde büyüyor. Daha gitmeden beni sıkıyor. Son 5 senedir mutlaka her yaz Çeşme'ye gidiyorum. Çocukluğunun tamamı Bodrum'daki yazlıkta geçmiş olan ben. Son dönem de tam bir Çeşme aşığıyım. Sanırım Bodrum'daki doluluk beni sıkıyor. Çeşme daha butik bir yer. İnsanları, eğlencesi, denizi, midye dolması, mis gibi damla sakızından yapılmış dondurması, muhallebisi, tabiki kumrusu kısacası herşeyiyle güzel. Kısmet olursa bayram tatilinde yine gidicem. Hazır Çeşme ve Bodrum'dan bu kadar bahsetmişken bir kaç foto da ekleyeyim.















Darısı tüm tatil yapacakların başına, herkes mutlaka tatile çıkmalı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder