17 Temmuz 2012 Salı

Renkli Kolye Tasarımlarım...

Tatil dönüşü topladığım enerjiyle renkli kolye tasarımları yaptım. Tasarımlarımda sezonun moda olan renklerini de göz ardı etmedim tabiki:)


Bu mor kolyede kullandığım kadife dokulu boncuk malzemeyi çok severek almıştım. Aynı tür boncuğun gece mavisini de aldım. İkisinden farklı tarzlarda kolyeler hazırladım.


Mint yeşili dedikleri bu tona bayılıyorum. Bu sezon bu renkte birkaç parça kıyafet almayı ihmal etmedim.


Gece mavisi kadife dokulu bu kolye yeni sahibine çoktan teslim edildi.



Büyük parça boncuklar her zaman tercihlerim arasında olmuştur. Bu boncukları da görür görmez almaya karar verdim. Aldığımda ne yapacağımı düşünmemiştim ama boncukların arasına toprak tonu kum boncuklar yerleştirerek sade ama gösterişli bir tasarım ortaya çıkardım.


Bu kolyedeki renkleri bende tam olarak bilemedim. Mint yeşili turkuaz arası bir renk durumu sözkonusu. Bu kolyeyi kendime yaptım. Severek takıyorum. Yanık tende çok güzel duruyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder