13 Temmuz 2012 Cuma

Neler Takıp Takıştırıyorum Part_1


Bilezik ve bileklik takma merakım çevrem tarafımdan ilgi gördüğü için bende taktıklarımı fotoğraflamaya karar verdim.

Bu bileklikleri aldığımda nelerle takarım diye düşünmedim ama şal deseni elbisemle acayip uyumlu oldu.




Bu bileklikler Batik mağazasının indiriminden :)




Farkı bileklikleri bir arada takmayı seviyorum. Karma karışık görüntüsü çok hoşuma gidiyor. Sanırım bu deri bilekliklerin her renginden var bende:)


Nadiren de olsa gümüş renkli bilekliklerde takıyorum. Ama favorim altın rengi olanlar.




Deri bileklikler bu sezon favorim. Bu arada şunu farkettim bir önceki eteğin iki rengini almışım. Bu foto da kahverengisi var:)




Taşlardan ve nazar boncuklarından vazgeçemiyorum. İçlerinden bazılarını ben yaptım. Bir aradaki karman çorman durumları kimilerine göre fazla abartılı olsa da ben seviyorum.






Bu bileklikler Alaçatı'dan. Alaçatı'da hangi köşeye baksanız bu denizci bilekliklerinden görebilirsiniz. Önceki gidişlerimde siyah, beyaz ve laciverti vardı açıkçası bana çok hitap etmemişti. Tatil için Çeşme'ye gittiğimde Alaçatı'ya gitmeden edemedim ve bu fosforlu bileklikleri aldım. Renklerine bayıldım.






Bunlarda siyah deri bilekliklerim...





 Fotolarımın devamı gelecek.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder