19 Haziran 2012 Salı

Gardrop Detoxu Şart

Benim gibi alışveriş yapmayı hobi haline getiren kişiler için gardrop detoxu şart diye düşünüyorum. Bence 2 sezon üst üste hiç giyilmemiş bir kıyafet dolapta yer işgal etmemeli bence. Ben dolaplarıma sığmakta bir hayli güçlük çeken biriyim. O yüzden her ay mutlaka tüm eşyalarımı bir kez elden geçiriyorum. Hem düzenliyorum hem de kullanmadıklarımı ayırıyorum. 1 ayı kısa bulanlar bu işi mevsim geçişlerinde de yapabilirler. Ayırdığım kıyafetleri, ayakkabıları ve aksesuarları çeşitli şekillerde ayırıyorum. Modelinde değişiklik yapmak istediklerim çıkabiliyor bazen. Terzim ve ayakkabıcım bu durum da imdadıma yetişiyor. Bazılarının modeli  ile de kendim uğraşıyorum.

Artık giymeyeceklerimi de kolileyerek ihtiyacı olan kişiler gönderiyorum. Eşyalarımı ihtiyacı olan kişilerle paylaşmak beni çok mutlu ediyor. Tabi bu göndeceğim eşyaları kolilerken ayrıca özen gösteriyorum. Hepsi yıkanıp, ütülenip elden geçiyor. En temiz halleriyle gönderiyorum.Çok küçük yaşlarda ailemden yardım yaparken en önemli şeyin insanları gücendirip gururlarını kırmamak olduğunu öğrendim. Bu yüzden çok dikkat ediyorum.

Ayrıca sık aralıklarla dolap düzenlemek uzun zamandır giymediğiniz, arayıp da bulamadığınız yada unuttuğunuz eşyaları hatırlatıyor. Kendi kendime aaa bu da mı varmış, ben bunu ne zaman almışım cümlesini kurduğum çok oluyor. Bakalım bir dahaki dolap detoxum ne zamana denk gelecek...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder