3 Haziran 2012 Pazar

Nişantaşı'nda İki Şirin Butik: Sillydress ve Düğme

Bugün iş çıkışı bir arkadaşımla onun arkadaşının Nişantaşı'ndaki butiğinin açılışına gittik. Butiğin adı Sillydress. Butikte elbiseler, tunikler, aksesuarlar, ayakkabılar Sahipleri iki kuzen çok sıcak kanlı ve cana yakın insanlar. Ben de gitmişken tabiiki eli boş çıkmadım. Bir dantel ve boncuk işlemeli bir yaka ile bu sezonun modası espadrillerden aldım. Yakaları ilk çıktığı günden beri kokoş bir görüntüsü olduğu için çok sevmiştim. Ama bir fırsat bulup kendime yapamadım. Görünce de hoşuma gitti ve aldım. Ben de farklı tarz ve modellerde yakalar yapmak istiyorum.




Espadriller hiç aklımda yoktu ama taşlanmış kot kumaşından olanı görünce çok beğendim. Acayip rahatlar. Hatta üzerine belki dantel yada payetten bir süsleme yapabilirim diye düşündüm, şimdilik düşünce aşamasında ama yaparsam da sayfama mutlaka eklerim.






Sillydress'in fiyatları da çok uygun. Dantelli yakayı 30 TL'ye, espadrilleri ise 35 TL'ye aldım.

Bir diğer butikte Düğme. Sillydress'in adresini ararken bu butiğin önünden geçtik. Vitrininde el yapımı bebekler ve süslemeler olduğu için dikkatimi çekti. Dönüşte aynı yoldan döndüğümüz için tekrar bu butiğin önünden geçince uğrayıp bakmak istedim. İçerisi el yapimı bebekler, bu bebeklerle süslenmiş aksesuarlar, çocuk elbiseleri ve daha birçok ürünle doluydu. Burdan da melek şeklinde yapılmış bir bebekle, dikiş dikerken iğne ve iplikler üzerine takılacak şekilde tasarlanmış bir bebek aldım. İkisi de çok hoşuma gitti. Çok güzel düşünülmüş ve el yapımı olması da ürünleri daha özel bir hale getiriyor.

Dikiş için tasarlanan bebek: 30 TL
Melek figürü olan bebek ise 35 TL




Eğer yolunuz Teşvikiye'ye düşerse mutlaka bu iki butiğe de uğrayın. House Cafe'nin yan sokağından aşağı doğru inerken her ikisini de görebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder