31 Mayıs 2012 Perşembe

Ayağım Tozuyla Yeni Tasarımlar Yaptım...

Geçen hafta ve öncesinde seyahate hazırlıkları başka işler derken tasarım yapmaya vaktim kalmamıştı. Bu hafta ayağımın tozuyla yeni tasarımlar yaptım. Kolye ağırlıklı aksesuarlar hazırladım. Hepsi de yaz için rengarenk... Ne zaman bugün bunu yapmalıyım diye tasarım yapmaya başlasam tıkanıp kalıyorum. Bu yüzden içimden o an neyi ve nasıl yapmak geliyorsa onu yapıyorum. Kendimi rahat bırakınca daha özgün şeyler ortaya çıkarabiliyorum. Mesela arkadaşımın siparişi dantelli tarak tokaları hala hazırlayamadım. Çünkü bu aralar canım sanırım toka hazırlamak istemiyor. Benimde ilhama ihtiyacım oluyor:)

Ne zaman aldığımı hatırlamadığım o kadar çok malzemem olmuş ki, hergün aaa bu da mı varmış dediğim birşeyler çıkıyor karşıma. Bu balık kolye uçları da onlardan. İki farklı rengini alıp bir kenara koymuşum. Kısmet bugüneymiş iki farklı kolyeyi süslediler.




Pudra rengi kolyenin taşıyıcı kısmında zincir yerine organze tül kullandım. Tülleri saç örgüsü yapıp ekledim. Değişik bir hava kattı kolyeye:)




Lacivert ve kırmızı rengini birarada seviyorum. Daha öncede de bu iki rengi birarada kullandığım kolyeler yapmıştım. Boncukların haricinde kırmızı aksesuarlarda kullandım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder