21 Mayıs 2012 Pazartesi

Çocuklarla Dolu Haftasonu:)

Çocuklara karşı olan düşkünlüğüm herkes tarafından bilinen bir durumdur. Hele de bu çocuklar arkadaşlarımın ise değmeyin keyfime. Onlarla ilgilenmek vakit geçirmek benim için çok büyük bir mutluluk. Daha anne değilim ama farklı bir içgüdüyle yaklaşıyorum çocuklara. Genetiğimde anaçlık baskın sanırım. Bu haftasonunu arkadaşlarımın çocuklarıyla geçirdim. Cumartesi akşamı minik Naz'la beraberdik. Kendisi daha 13 aylık fakat tam bir afacan. 5 dakika yerinde durmuyor. Bir oraya bir buraya derken baya bir yoruldum, onunla oynarken. Afacanlığını fotograflamayı da ihmal etmedim tabi.





Pazar günü ise üniversiteden kızlarla önceden kararlaştırdığımız kahvaltı için sabah erkenden Bursa'da oturan arkadaşımıza gitmek için yola koyulduk. Yolculuktaki küçük misafirimizde 3 yaşındaki Zeynep Naz'dı.O da lafları, bilmişliği, konuşma şekli ve tavırları ile tam bir lokumdu. Bizi tabir caizse gülme krizlerine soktu. Kısacası çok güzel bir hafta sonu geçirdim. Zeynep Naz elimize doğduğu ve en süslü teyzesi de ben olduğum için tabiki ona aldığım hediyelerde bir hayli süslüydü. Bu yaştaki kızlar tokalara çok meraklı olduğu için bende ona rengarenk tokalar götürdüm. Bütün gün o tokaları bebeğine ve kendi saçına bir taktı bir çıkardı. Ama favorisi benim kolumdaki nazar boncuklarından yaptığım bilekliklerdi. Ben de söz verdim bir dahaki buluşmaya ona da bu bilekliklerden hazırlayacağım. İşte Zeynep Naz:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder