14 Haziran 2012 Perşembe

Bu Hafta Neler Yaptım...

Bu hafta iş koşuşturmaları sıcaklar falan derken kafam karman çorman oldu. Bu arada da içimden ne geliyosa aklıma ne esiyosa onları tasarladım. Ortaya karışık bişeyler çıktı. Bakalım beğenecek misiniz :)

Bu sezon yaka kolyeler çok moda. Aşağıda hazırladığım altın rengi kolye tam yaka şelinde olmasa da düz tshirt ve elbiselerin yaka kısmını hareketlendirecek.




Bu iki broştan siyahlı olan doğum günü hediyesi için hazırlandı. Dantel ve kumaştan yaptığım çiçeklerle hazırladım. Alt kısmındaki lameli çiçek de hazır olarak satılıyordu. Diğer hazırladığım çiçeklerle birleştirdim. Düğmelerimin arasında bu renklere çok uygun olan bir düğme bulunca da tasarımı tamamladım.






Turkuaz boncuklar, metal zincir ve yuvarlak gümüş turkuaz karışımı taşlı aksesuarla hazırladığım yaka iğnesini ister çantanızda ister kıyafetinizde kullanın. Seçim sizin..


Eksik malzemelerimi tamamlamak için Bujiland'ın yolunu tuttuğum günlerin birinde bu kuş figürlü aksesuarları buldum. O an ne yapacağımı tam karar verememiştim ama şimdi küpe olarak kulağımı süsleyecek.



Uçuk renkli organze tülleri çok seviyorum. Bazen broş, bazen taç süslemesi olarak kullanırken bu seferde toka olarak saçımı süsleyecek.


 Arkadaşımın minik kızı Zeynep Naz için hazırladığım bileklik. Kendisi aynı benim gibi süslü olduğu için taktığım bilekliklerimin aynısından istedi, bende hemen hazırladım.




Renkli dantellerden hazırladığım  bilezikler kolları süsleyip kıyafetleri tamamlayacak.



Yazın bir sürü kolyeyi üst üste takmayı seviyorum. Karışık ve uyumsuz gibi gözüksede bazen kendi içinde de bir uyum yakalıyor. Bu kolyelere yeni bir tanesini daha ekledim. Mavinin bu tonunu çok seviyorum. Kum boncuklardan tek sıra bir kolye hazırladım. Tabi düm düz takmak bana uymaz illa süslü olacak ya, kalpli aksesuarları eklemeyi de ihmal etmedim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder