16 Ekim 2013 Çarşamba

Ucuz ve Kaliteli Alışveriş Adreslerim

Her gün farklı bir kıyafet giyen biri olarak alışverişe baya vakit harcıyorum. Tabi durum böyle olunca da alışverişi belli bir bütçeyle sınırlı tutmak gerekiyor. Yoksa almanın sınırı yok. Alışveriş yaptığım belirli markaların dışında ara ara uğradığım bir kaç butik var. Bu mağazaları uzun zaman önce keşfettim. Hem uygun fiyatlı hem farklı hem de kaliteli bir çok ürün bulabiliyorum. Özellikle de pantalonlarda 42+ giydiğim için buralardan kendime uygun olanları rahatlıkla bulabiliyorum. Nerelere mi gidiyorum?
 
Bu butiklerde bir çok dünya markasının ihraç fazlası ürünlerini bulabilmek mümkün.
 
 
 
 
Suadiye'de Yees Butik ve Burak Moda , Bostancı'da Ali Mod mağazaları ucuz kaçış noktalarım arasında.  
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder