14 Ekim 2013 Pazartesi

Bayramlık Kozmetiklerim

Her bayram olduğu gibi Watsons ve Gratis kozmetik indirimi yaptı.Her ikisinden de kozmetik alışverişi yaptım. Önceki indirimden stoklarım olduğu için mümkün olduğunca az ürün almaya çalıştım. Bakalım neler almışım.
 
Rimel kullanımı konusunda dertli olanlardanım. Kirpikleri hem uzun hemde yoğun gösteren tek bir rimel bulamadım. Böyle bir rimel varsa da ne yazık ki ben bilmiyorum. Bu nedenle sürekli rimel arayışı içindeyim. Son olarak bu iki rimeli satın aldım. İstediğim sonuca yakın bir görünüm yakaladım sayılır. Sarı olanla kirpiklerimi uzun gösterip, diğeriyle yoğun ve hacimli bir görüntü sağlıyorum.
 
Gratis ve Watsons'da Maybelline ürünleri %50 indirimli.
 
 
 
 
En çok satın aldığım kozmetik ruj olsa gerek. Rengarenk bir farklı markanın rujlarını kullanıyorum. Bu indirimde neler mi aldım? İşte birbirinden renkli rujlarım...
 
Sadece Watsons'larda satılan Kate Moss rujlarda yeni favorilerim arasında.
 
 
Kate Moss 16
Kate Moss 02
Flormar Deluxe Shine D33
Flormar Deluxe Shine D39
Flormar Deluxe Cashmere DC22
Pastel 10
 
 
Aldığım markalarda %50 indirim vardı.
 

 
 
 
İnce ve çabuk kırılan tırnaklara sahip olan biri olarak tırnak güçlendirici bir çok ürün kullandım. Son gittiğimde Gratis'te NK markalı tırnak bakım ürünleri gördüm. Deneme amaçlı  hızlı tırnak uzatıcı ve tırnak güçlendirici aldım. Tanesi 3,50 TL. Bakalım işe yarayacak mı? Bazen noname ürünler umulmadık sonuçlar verebiliyor. Deneyip göreceğiz.
 
 
 
 
 
 
Son olarak da bu manikür setini aldım. Bu üründe de %50 indirim vardı. Seyahatlerde de çok işime yarayacağını düşünüyorum. Hem çok yer kaplamıyor hem de kutusunu sevdim.
 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder