24 Ekim 2013 Perşembe

Mor ve Pudra Pembe Kombinim.


 
 Bugünün renk kombini: Pudra Pembe ve Mor
 
Mor en sevdiğim renkler arasında aynı Fengh  Shui  inancına göre de para ve bereketin simgesiymiş. Bu yüzden yaşam alanında mor objeler kullanmak, cüzdanı mor seçmek yada para cüzdanının içinde mor renkli bir şey taşımak bolluk ve bereketi arttırırmış. Ben öle duydum ve okudum. İsterseniz bir deneyin. Bakalım işe yarıyor mu? 
 
Mor Hırka: Zara
Mor Skinny: Ali Mağazaları (Kozyatağı) 
Pembe Çanta: Çeşme'de bir butikten
Pembe Ayakkabı: Çeşme'den
Hem ayakkabıyı hem de çantayı Çeşme'den farklı zamanlarda almama rağmen renk tonlarının benzerliği takım yapmamı sağladı.
Mor kolye ve bilezik: Eski olduklarından nerden aldığımı hatırlayamadım.
Mor Saat: Daniel Klein (markafoni indiriminden almıştım.)
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder