6 Eylül 2013 Cuma

Yaz Sezonu da Tatiller de Bitti

Bu seneyi kısa ama güzel tatil programlarıyla geçirdim. Ama her güzel şeyin bittiği gibi tatillerde bitti. Artık işe ve İstanbul'a dönme zamanı.
Bozcaada, Bodrum derken tatilimin son durağı da Çeşme ve Yunan adaları oldu. ETS'nin Yunan adaları turu bir süre önce aklıma takılmıştı. Biraz araştırıp uygun fiyatlı olduğunu görünce de gitmeye karar verdim. Mykonos, Santorini, Pire turuna gittik.  Gemi turu Çeşme'den başlayacağı için bizde öncesinde bir iki günde Çeşme'de tatil yaptık. Her yaz Çeşme'ye mutlaka uğruyorum.
Tur programından biraz bahsedeyim. Akşam Mykonos'ta olduğumuz için sadece gece görebildik adayı ama gecesi bile yetti. Ama gündüz beachlerin de çok güzel olduğunu söylüyorlar. O yüzden ayrıca bir Mykonos programı yapmak gerekir diye düşünüyorum:)
Santorini de hem gündüz hem de akşam geçirdik. Santorini'deki mavi beyaz görsellik müthişti. Ünlü Perissa plajında denize girdik. Greek mojito içtim. Sakız reçeliyle yapmışlar ama bana fazla tatlı geldi. Çok hoşuma gitti diyemem. Santorini volkanik bir ada olduğu için farklı bir yapısı var. Deniz ve sahildeki kumlardan dağların üzerindeki girinti ve çıkıntılara kadar herşeyde volkan patlamalarının etkisi görülüyor.
Son günde Pire Limanındaydık.  Biz Pire'de vakit geçirmek yerine Atina'ya gittik. Alışveriş ve yemekle tüm günü doldurduk diyebilirim. Geçen sene Selanik, Kavala ve Atina'ya gittiğimiz için gezinin bu kısmına hiç yabancı değildik.
Tatil fotolarından bazılarını ekleyeyim istedim. O kadar çok foto çektik ki hangisini seçip koyacağımı şaşırdım.
Alışveriş konusuna gelince de tabiki rahat duramadım. Atina'daki H&M ve Sephora 'da güzel ve indirimli ürünler buldum. Punatiyeli beyaz bir elbise aldım. Ayrıca Mykonos'dan Greek dokuması olduğu söylenen Yunan tarzı bir elbise, Santorini'den volkanik taşlardan yapılmış bir kolye aldım.


Mykonos-Greece




Santorini- Greece


Santorini-Greece



Perissa Beach-Santorini


Mykonos-Greece



Pire Limanı




Geçen seneki Yunanistan fotolarından eklemeler yaptım.

Syntagma Meydanı- Atina



Syntagma- Greece





Akropolis- Greece



Akrapolis- Greece






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder