15 Eylül 2013 Pazar

Bebek Şenliği Notlarım


Geçen sene olduğu gibi bu sene de Bebek Şenliğini kaçırmadım. Bu sene de tabiki alışveriş yapmadan dönmedim.


Bu seneki keşfim Vreskala ürünleri oldu. Pvc kesim ürünlerin satıldığı standı topladım diyebilirim. Sağolsun  sahibeleri Sofi ve Serap Hanım çok ilgililer. Ben yaptığım alışverişten çok memnun kaldım. Ürünleri aynı zamanda lidyana.com'dan sipariş edebiliyorsunuz. İşte benim Vreskala ürünleri alışverişim.
 
Yıldız ve A harfli altın rengi daire bileklik- Tanesi 20 TL
Fuşya Melek Kolye -15 TL
Sweet Kolye- 20 TL
Melekli Kitap Ayracı-10 TL
 
 
www.facebook.com/vreskala  adresinden de ürünlerini ve firma detaylarını öğrenebilirsiniz.


 
 
 
 
Bu minik elbise de içinde ithal dolap kokusu olan dekoratif bir ürün. Dönerken gözüme çarptı almadan edemedim. Bu dekoaratif askılar 10 TL
 


Bu aynalı beyaz gözlükleri de çok beğenerek aldım. Aldığım butiğin adını hatırlayamadım ama. Gözlük- 30 TL





Bunlar da Bebek Şenliğinden minik kareler:)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder