14 Ağustos 2013 Çarşamba

Bayram Tatilinde Bodrumdaydım...

Tatil öncesi ve sonrası koşuşturmalardan bir türlü yazı yazmaya fırsat bulamadım. Ancak şimdi yazabiliyorum.
Yazlık sahibi her aile gibi bende çocukluğumdan beri Bodrum'da tatil yapanlardandım. Son senelerde Çeşmede tatil yapmama rağmen bu sene bayramda ailecek yazlıktaydık. Dört gün dinlenme tatili yapıp kafa dinledim. Çok yoğun koşuşturmalı program yapmadan 4 gün geçirdim.
İşte yazlık manzaram:)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Bodrum'da neler yaptım????
 
Yalıkavak Marina'ya gittim. Tek kelimeyle de bayıldım. İnanılmaz güzel olmuş marina.


 
 
 
Bitez dondurmacısında mandalina dondurması yedim. Tadı süper. Mandalina sevenlere tavsiye ederim.
 
 
 
 
 
Sahil kenarında midye dolma ve mısır yedim:)
 
 
 
 
 
 
Deniz kenarında dergi ve kitap okudum.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder