17 Kasım 2013 Pazar

The Body Shop İndirim

Kampanyalarla ilgili gönderilen mesaj ve maillerden hem memnunum hem şikayetçi. Şikayetçiyim çünkü her kampanya yeni bir masraf demek. Yine bu kampanyadan da kafama göre ürünler buldum. Body Shop'un bu ayki kampanyası 3 al 2 öde idi:)
 
 
 
Aldığım ürünler:
 
Tea Tree Blemish Gel: Leke Giderici Çay Ağacı Jeli
Çay ağacının antiseptik etkisinin sivilceleri kurutmadaki etkisini biliyorum. Daha önce de kullanmıştım.Yüzümde kalan birkaç tane sivilce lekesi için bitkisel bir ürün arıyordum. Bu ürünü deneyip sonuçlarına bakıcam.
 
Peppermint Cooling Foot Sprey: Naneli Serinlerici Ayak Spreyi
Ofiste ayaklarım saatlerce ayakkabı içinde havasız kalıyor. Bu ürünü duş sonrasında ayaklarımı rahatlatmak için kullanıcam.
 
Seaweed Deep Cleansing Facial Wash : Denizyosunlu Yüz Yıkama Jeli 
Kullandığım yüz temizleme ürünleri Dermalogica ama. Bu ürünü de denemek istedim.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder