18 Kasım 2013 Pazartesi

H&M'de Neler Buldum

H&M'in Anadolu yakasına açılmasına en çok sevinenlerden biri de herhalde benimdir. Türkiye'de yokken yurtdışına gittiğimde alırdım. Ama neyse ki şimdi Ataşehir Brandium sağolsun. İstediğim çoğu parçayı bulabiliyorum. Yolum düştükçe H&M'e uğruyorum. Son uğradığımda da bu parçaları aldım.

 
Bu elbiseyi ister babetle ister botla istersem de çizmelerle çok rahat kombinlerim.
 
 
 
 
Bu sezon moda olan altın rengi detaylı bu babet gözümden kaçmadı.

 
 
Sezonun yeni trendi bu küpelere bayıldım.

 
 
Puantiye genel anlamda çok sevdiğim bir desendir. Bu mavi spor gömleğin kollarındaki puantiye detaylar çok hoşuma gitti.

 
 
Tüvit desen her zaman favorimdir. 

 
 
Dantel ve şifon detaylı basic bluzlar her zaman kurtarıcı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder