2 Temmuz 2013 Salı

Bitmek Bilmeyen Tatil Hazırlıkları

Tatile çıkarken bavuluna ne koyacağını önceden bilen tiplerden değilim ne yazık ki. Zamanım olsun olmasın mutlaka son dakikaya kalır işim. Tabi hal böyle olunca bavula bazen haddinden fazla eşya konulması, gerekli gereksiz bir çok malzemenin alınması kaçınılmaz oluyor. Sadece 4 günlüğüne gitmeme rağmen beni bir hafta rahat rahat çıkaracak eşyam var. Tabi bunlar hep son dakika hazırlanmalarım yüzünden oluyor. Son dakikaya kalınca bunu da alayım bunu da koyayım diye diye bir hal oluyorum. Tabi arabayla gitmenin de rahatlığı var üstümde aman bunu da alayım şunu da koyayım nasılsa arabaylayım diyorum. Sanki sırtımda mı taşıycam koyarım bagaja olur biter durumu bu. Uçak seyahatlerimde de bu huyum bagaj fazlası ödemeleri ile son bulmuştur hep. Yarın sabah Bozcaadaya yola çıkacak biri olarak bavul toplamam yeni bitti. Dinlenirken de ufak bir yazı ekleyeyim istedim. Şimdilik benden bu kadar Pazartesiye kadar İstanbul'u size bırakıyorum. Dönüşte Bozcaadayı anlatırım size.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder