4 Nisan 2013 Perşembe

Gratis'te Neler Buldum Neler...


Bir Gratis müdavimi olarak çoğu alışverişimi burdan yapıyorum. Her gidişimde de mutlaka almam gerekenlerinde dışında farklı gördüğüm hoşuma giden ürünleri de satın almadan çıkmıyorum. Bu minik baykuşun içinde krem var. Tabi ben içindeki kremin yerine kendi kullandığım kremleri doldurup kullanacağım. Çok şirin bişey ya:) Arkadaki duş jeli ve body lotionun setini çok beğendim. Dekoratif amaçlı da kullanılabilir diye düşünüyorum. Ayrıca seyahatlerde bavula sığması açısından bence çok mantıklı. Dudak parlatıcısı olduğunu düşünerek aldığım ürünlerin eve geldiğimde oje olduğunu farkettim. Ama bu ojelerin kullanımı şu şekildeymiş. İki renk karıştırılınca ortaya yeni bir renk çıkıyormuş. Nasıl olduğunu kullanmaya başladığımda göreceğim.  Son olarak frappe ve cupcake şeklinde olan pembe ve mor ürünlerin içinden de plastik çantalar çıkacak. Biri küçük biri büyük. Ofise ayakkabı ve eşya taşırken kullanabilirim diye düşündüm. Renklerine bayıldığımı da söylemeden geçemeyeceğim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder