29 Nisan 2013 Pazartesi

Akvaryum'da Bir Haftasonu

Koşuşturmalı ama bir o kadar da keyifli bir hafta sonu geçirdim. Haftalar öncesinden okul arkadaşım ve kızı minik Zeynep Nazla birlikte bir hafta sonu programı yapmıştık. Bu hafta sonu da birlikteydik. Zeynep Naz'ın deyişiyle annesi ve teyzesiyle kızkıza program yaptı. Programın Pazar günkü kısmında da Florya Akvaryum vardı. Zeynep Naz tüm akvaryumu bana gezdirdi, kendine göre balıkları anlattı. Onun sayesinde annesi de bende çok eğlendik. Bu arada denizi ve sualtını çok seven biri olarak akvaryuma bayıldım diyebilirim. Çektiğim fotoğrafları da yazıma ekledim. Hem çocukların hemde yetişkinlerin ilgisini çekecek bir yer olduğunu düşünüyorum. Hafta sonu yapılabilecek güzel bir program ama kalabalığı göz önünde de bulundurmak gerekiyor. Tavsiyem güne biraz erken başlayıp kahvaltınızı da Aqua Florya'da yapıp hemen ardından akvaryumu gezmeniz olabilir.  Biz öle yaptık. Bu sayede günü çok öldürmeden diğer programlarımıza devam edebildik. Kahvaltı için Mado'nun köy kahvaltısını tavsiye ederim. Balkon kısmında yer bulabilirseniz ferah ferah deniz görerek kahvaltınızı yaparsınız. Rezervasyonla gitmekte fayda var. Hafta sonu olduğu için ne yazık ki çok kalabalık oluyor.







 
 

 
 




 
 

 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder