7 Haziran 2011 Salı

Tasarımlarım Çiçek Açtı

Bugün havanın güzelliği benimde enerjimi yükseltti. Yaptığım tasarımlar da rengarenk kurdelalar kullandım. Geçen haftalarda dikmeye başladığım çantalardan sonuncusunu da tamamladım. Yarın hazırladığım kumaşlardan yeni çanta modelleri dikmeye başlıycam. Bugün hazırladığım kahverengi desenli portföy çantayı farklı boylarda rengarenk çiçeklerle süsledim.




 
 
 
 
Ebat:

17x29 cm 


Kullanılan Malzeme ve Aksesuarlar:

Kahverengi desenli kumaş
Renkli kurdelalar
Çıt çıt kapama
Kahverengi Metal Zincir


Özellikler:

Kahverengi kumaştan hazırladığım portföy çantanın kapak kısmını renkli kurdelalardan hazırladığım taşlı çiçeklerle süsledim. Kahverengi metal zincir yandan asılarak kullanılabilir.
 
 
 
Bugün çantanın dışında bahar temizliği sırasında geçen sene aldığım ve hiç kullanmadığım babetler için bir tasarım yaptım. Yeni babetim rengarenk oldu, giymek için sabırsızlanıyorum.
 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder