6 Haziran 2011 Pazartesi

Sonunda Bahar Temizliğini Tamamlayıp Yaza Geçiş Yaptım:)

Bir açıp bir kapayan hava yüzünden ne giyeceğimi şaşırmış durumda olduğum için yazlık ve kışlık kıyafetlerinin düzenlenmesini sürekli erteliyordum. Neyseki geçen hafta düzenlenme işine giriştim ama beklediğimden çok daha fazla zamanımı aldı. Dolabımı yazlık sezona açıp kışlık kıyafetlerimi kaldırdım. Giymediğim, kullanmadığım kıyafetleri ayırıp ihtiyacı olanlara gönderdim. Düz elbise ve tshirtlerimi süslemek için ayırdım onlarla ayrıca ilgileneceğim. Bu kadar uğraşın sonunda odam eski düzenine kavuştu, havalarında düzelmesiyle artık yaza hazırım:)

Bu kadar koşuşturmanın arasında kestiğim çantalardan birini daha tamamladım. Onu da sizlerle paylaşmak isterim.






Ebat:

16x28 cm 


Kullanılan Malzeme ve Aksesuarlar:

Vizon ve siyah karışımı desenli kumaş
Siyah astar kumaş
Siyah boncuk
Siyah taşlı düğme
Siyah kurdela
Çıt çıt kapama
Metal Zincir


Özellikler:

Hazırladığım çanta da siyah-vizon karışımı desenli bir kumaş kullandım. Çantanın kapak kısmını çapraz bantlardan hazırladığım kalın bantlarla kapadım. Çantanın ön yüzünü siyah kurdeladan hazırladığım fiyonk ve taşlı düğme ile süsledim. Arka yüzünde ise bantların alt kısmına siyah parlak boncuklar diktim.İçinden siyah kurdelalar geçirdiğim metal kısa zincir sapla omza asılacak şekilde tasarladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder