29 Mayıs 2011 Pazar

Kısa Bir Mola:)

Bu hafta yakın bir arkadaşımın düğünü olduğu için tüm hafta onunla ilgili hazırlıklarla uğraştım. Tasarım çalışmalarıma kısa bir mola verdim. Elbise almak için baya bi yer dolaştım ama sonunda içime sinen bir elbise alabildim. Gül kurusu bir tuvalet altına gri taşlı topuklu ayakkabılar ve ayakkabıya uygun fiyatlı bir çanta görünce hemen aldım. Ama tasarım yaptığım için çanta bana çok sade geldi, zamanım olmadığı için çantanın tasarımında değişiklik yapamadım ama düğün sonrası mutlaka onunla da  ilgili bir şeyler yapıcam. Elbiseyi Ümraniye'den 95 TL gibi çok uygun bir fiyata aldım. Görenler fiyatının duyunca şok oldular. Ayakkabı ve çantayı da Kadıköy'den uzun aramalarım sonucunda buldum. Ayakkabıyı 60 TL ye çantayı da 20 TL'ye aldım. Her zamanki gibi arayışlarım sonunda uygun bütçelere güzel kombinasyonlar ortaya çıkardım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder