17 Mayıs 2011 Salı

Artık Eski Değil Yeniler:)

Geçenlerde dolabımı karıştırırken uzun zamandır giymediğim elbiseler ve ceketler gözüme çarptı. Vaktiyle alıp çok fazla giymediğim parçalardı bunlar. Bende bunların tasarımlarını değiştirip tekrardan kullanabilirim düşüncesiyle işe koyuldum ve farklı tarzda yeni kıyafetlere kavuştum. Bunları sizlerle de paylaşmak istedim.


Gözüme çarpanlar arasında aynı elbisenin farklı renklerini aldığımı farkettim ve elbiselere yeni eklemeler yaparak değişik tarzlar elde ettim. İşte elbiselerimin ilk halleri ve şimdiki halleri:)

Bu gri elbiseye dantel ve kurdelelerden hazırladığım çiçek ve zincirleri diktim.





Aynı elbisenin kahverengi olanına ise yaka şeklinde kurdeleden hazırladığım kahve ve krem rengi çiçekleri boncuklarla birleştirerek fatklı bir elbise elde ettim.




Keten yeşil kahve celetiminde kol boylarını kısaltıp omuzlarına apoletler diktim. Bu havalarda rahatlıkla kullanılabilir hale getirdim.






Bunların dışında bi kaç parçayı daha yenileyeceğim. Onları da tamamladıktan sonra sayfamda paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder