6 Ağustos 2014 Çarşamba

Tatil Kafası

Yazılarıma yaz rehavetiyle ara vermiştim.  Tatil hazırlıkları iş güç derken baktım baya olmuş.  Bugün itibariyle paylaşımlara devam. Blog yazılarıma ara versem de Instagrama devam. Bu arada bir sürü kombin birikti paylaşım için sırada. 

Bu kısa arada çok keyifli ufak bir tatil yaptım. Bu sene görmediğimiz bir yere gidelim dedik ve Kaş' a gittik. Gitmek isteyenlere ilk tavsiyem Dalaman'dan gitmeniz. Biz rota olarak Antalya havalimanına indik ve virajli bir dağ yolunda 3 saat yolculuk yaptık. Bu da bize pek iyi gelmedi. Bir daha gidecek olursak sanırım Dalaman'dan geçiş yaparız. 

Gitmeden önce Kaş'a sürekli gidenlere bir çok tavsiye aldık. Benim de size tavsiyeleri olacak tabiki. 

Deniz için tavsiyeler Küçük çakılda bulunan Derya ve  Çınarlı beach oldu. Ama biz bu beachleri biraz geçtikten sonra Sea Wiev otelin planını kullandık. Hizmet ve yemekler çok iyiydi. Yalnız iskelesi küçük olduğu için rezervasyon yaptırmak gerekli. 

Kendi grubunuz varsa tekneyle Kekova turu yapın derim. Tekne turu seven biri olarak ben çok keyif aldım.  Carettalarla yüzmek degisikti. 




Kahvaltı için Lokma ve Taş Bahçe' ye gittik.  Benim favorim Taş Bahçe oldu.





Akşam yemeklerinde de herkesin tavsiye ettiği yerler hemen hemen aynıydı.  Nereit Meyhanesi,  Ruhi Bey,  Zaika gibi ama bayramda orda olduğumuz için rezervasyon sıkıntısı yaşadık.  Sadece Nereit Meyhanesine gidebildik. Orayı anlatılan kadar süper bulamadım.  Ya da bize denk gelmedi diye düşünüyorum.





Akşam eğlenmek için dar bir sokakta bulunan küçük küçük barlar var. Biz No:11 Deli Bakkala gittik. Hideaway (Ben Otto Cihangir'de benzettim bu mekanı muhabbet edip müzik dinleyebilirsiniz), Mavi(küçük bir yer meydan da ama sürekli kalabalık müzik güzel ve rahat bir yer), Echo bar(biz gittiğimiz de bir grup vardı sahnede hergün öyle mi bilmiyorum ama) de gittiğimiz yerler arasındaydı. 

Noel Baba ' da mutlaka dondurma yiyin. Çok güzeldi.



Tatiliniz uzunsa bir günü Meis adasına ayırın. Biz bu sefer zaman kısıtlı olduğu için gidemedik. Bakalım bir dahaki sefere. Meis için tür firmaları var vize dahil herşeyi hallediyorlar. 

Benim Kaş için söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder