27 Haziran 2013 Perşembe

Takı Dolabım

Takı ve aksesuarlar konusunda tam bir çılgınlık durumum var. Tabi bu durum yerleşim ve yerleştirme açısında sıkıntı çıkarmıyor değil. Dekorasyon konusunda sürekli değişiklikler ve alternatifler üretmek zorunda kalıyorum. Son olarak da bir sürü indirim sitesinde karşıma çıkan aynalı takı dolabını sipariş ettim. Ama iyi ki de etmişim çok memnunum bu durumdan. Bir çok indirim sitesinde var ama fiyat açısından çok az farkla da olsa en uygun fiyat gittigidiyor.com'daydı. Ben de burdan sipariş verdim. Yalnız benim kadar çok takınız varsa bu dolapta yetmeyebilir. Kapısının tamamiyle kapanmasında sorun yaşıyorum ama bu çok da sorun değil benim için. Benim kadar çok takınız varsa emin olun sizinde kapınız tam kapanmayacaktır. Benim gibi sorun etmezseniz sipariş verebilirsiniz.Tüm takılırımı bir arada görebildiğim için kullanışlı  bir ürün.  



 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder