13 Şubat 2013 Çarşamba

Şahmeran Bileklikler

Aksesuar konusunda sınır tanımayan biri sayılırım. Özellikle de bileklikler konusunda. Mutlaka her kıyafetime uyacak bilezik, zincir, deri bileklikler takıyorum.  Son dönemde özellikle de çok sevdiğim Saba Tümer'e çok yakıştırdığım şahmeran bilekliklere takıldım. Daha önceki yazılarımda bahsettiğim Gaziantep gezimde bu bilekliklerden satın almıştım. Hatta satıcı bana Saba Tümer'in de onlardan bu bilekliklerden satın aldığını söylemişti ve çok şaşırmıştım. Ne kadar doğru bilemiyorum.

Bu sabah yine malzeme dolabımın başına geldiğimde şahmeran bilezik yapmak geldi bir anda aklıma. Ben de iki tane şahmeran bilezik hazırladım. Şatışı için en yakın zamanda pasaj.com 'a ve araştırdığım yeni sitelere ekleyeceğim. Her zamanki gibi her modelden bir tane hazırlıyorum. Kişiye özel kalmaları benim için çok önemli.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder