4 Nisan 2012 Çarşamba

Cıvıl Cıvıl Renkler Bana İlham Kaynağı Oluyor

Geçen haftadan beri olan iş yoğunluğumdan dolayı bir türlü fırsat bulup yazı yazamadım. Ama bu yoğunluğun arasında tasarım yapmayı ihmal etmedim tabi ki. Ama yoğunluktan onları da ekleyemedim. Ama baharın gelmesi bana güzel bir enerji kattı diyebilirim. Tasarımlarımı renklendirdi. Birbirinden renkli kolyeler, bilezikler, küpeler, çanta süsleri vs hazırlıyorum. Renkler cıvıl cıvıl olduğu için bana da ilham veriyor sanırım. Sürekli farklı tasarım fikirleri geliyor aklıma. Bakalım daha neler neler yapacağım. Yarın tasarımları mutlaka fotoğraflayıp ekleyeceğim. Tasarlaması zaman aldığı gibi fotoğraflaması da ayrı zaman alıyor ne yazık ki. Fotoğraf konusunda çok da iyi olmadığım için baya bir uğraşıyorum. Renkler güzel çıksın, net gözüksün vs. Profesyonel fotoğrafçıları bu konu da her zaman takdir etmişimdir. Fotoğraf deyip geçiyoruz ama bazen en ufak bir ayrıntı bile herşeyi çok farklılaştırıyor. Tasarımlarımın fotoları her zaman istediğim gibi olmasa da elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bu akşamlık bu kadar olsun. Enerjimi yarınki yazıma saklayayım biraz da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder